Η πτώση είναι τ΄ουρανού, κουτσαίνει το τακούνι.

Μερικοί και μερικές φαίνεται ότι δεν έχουν αίσθηση του χιούμορ.
 
Η σοβαρότητα βλάπτει σοβαρά τόσο στην ψυχολογία όσο και στην φιλοσοφία. Αν μερικές φορές δεν αντιμετωπίζεις με χιούμορ κάποια φαινόμενα ή αν δεν αφήνεις ένα στίγμα το οποίο θα φέρει γέλιο (ΣΥΧΝΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ) και χαρά στους ανθρώπους, τότε ποιος ο λόγος να βαδίζεις αφού έτσι κι αλλιώς, θέλεις και δεν θέλεις, θα κουτσαίνεις τόσο με το βάδισμα των ποδαριών όσο και με στο βάδισμα της γνώσης. Πως άλλωστε θα μπορούσε να μην κουτσαίνει κάποιος με τόσο ΨΕΥΔΟΣ και τόσο ΣΚΟΥΠΙΔΙ που κυκλοφορεί ΠΑΝΤΟΥ και σε κάθε μέσο που χρησιμοποιεί γραφή ή λόγο. Στην φιλολογία κυκλοφορούν τα σκουπίδια των αθέων οι οποίοι με στόχο την αυτοπροβολή τους ΚΡΥΒΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ και όπως έχω ήδη τεκμηριώσει οδηγώντας σας σε βιβλιογραφία η οποία δείχνει ποιο το ύψος της φιλοσοφίας πριν μερικές δεκαετίες, εμπρός ΣΤΟ ΤΙΠΟΤΑ του σήμερα, που δεν μπορεί να αρθρωθεί μία καθαρή συγγραφή η οποία δεν θα εμπεριέχει ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ των σοφιστών και ΨΕΥΔΗ από τον επιστημονικό χώρο και από ΨΕΥΤΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ. Ενδεικτικά θα αναφέρω τον Χιγκς με το περίφημο σωματίδιό του το οποίο του θόλωσε του νου και το χρησιμοποίησε ο ίδιος αλλά και άλλοι για να αρθώσουν σοφιστίες με τις οποίες ΘΑΜΠΩΝΟΥΝ επιστημονικές ομάδες οι οποίες ΠΡΙΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΟΥΝ ερευνούν και ξαναερευνούν και ξαναερευνούν. Αυτοί οι τύποι όπως ο προαναφερόμενος ανακοινώνουν ΑΜΕΣΩΣ τον εμμετό τους και απλά κάποιοι τον αρπάζουν στον αέρα καθώς είναι μαθημένοι να πιάνουν τα αμελέτητα του νου των ΨΕΥΔΟΛΟΓΩΝ.
 
Βλέπω λοιπόν ΣΥΧΝΑ ανθρώπους που έχουν πτυχεία ψυχολογίας να μην γνωρίζουν ορισμούς στοιχειώδης ορολογίας όπως είναι το αίσθημα και το συναίσθημα (έχω παρουσιάσει τους ορισμούς στην προηγούμενη δημοσίευση). Αναρωτιέμαι λοιπόν αν όντως έχουν πάρει πτυχείο από την σχολή της οποίας φέρουν τον τίτλο ή αν έχουν αποκτήσει ΠΑΡΑΔΟΞΩΣ το τίτλο τον οποίο ΥΠΕΓΡΑΨΕ η προαναφερόμενη σχολή αφού δεν διερεύνησε ορθώς το επίπεδο των γνώσεων που έχουν επιτευχθεί μέσα από αυτήν. Τελικά μήπως δεν διαβάζουν ορισμένοι και στις εξετάσεις απλά γράφουν με ανοιχτά βιβλία για να αποκτήσουν πτυχείο;;;; Μόνο έτσι εξηγείται το ύψος της ΑΓΝΟΙΑΣ που τους διακατέχει γιατί αν και φέρουν πτυχεία ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ και αυτό γιατί ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ που να διάσκουν ΟΡΘΩΣ αφού και οι διδάσκοντες είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ.
 
Πως να βγει άλλωστε ικανός επιστήμονας από ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ καθηγητές.
 
Η παραπάνω εισαγωγή έγινε γιατί από κάποια σελίδα διαγράφηκαν χιουμοριστικοί στίχοι μου ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ. Η διαγραφή των στίχων μου δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΜΕΜΠΤΟ αλλά νομίζω ότι έπρεπε να ενημερωθώ γιατί μπορεί να ήθελα να κρατήσω την αφετηρία της έμπνευσης για να ολοκληρώσω μία χιουμοριστική παράθεση στίχων στη συνέχεια. Έτσι και εγώ διαμαρτύρομαι ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ και όπως διαγράφηκαν οι ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΟΙ στίχοι μου οι οποίοι ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙΠΟΤΑ προσβλητικό. Χάθηκε η έμπνευση και το χιούμορ με την διαγραφή και στην θέση του διαγράφηκε θυμός ο οποίος ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ με την επαναφορά στο χιούμορ και όπως ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ να αντιμετωπίζουμε τις καταστάσεις θυμού.
 
Αστειευτείτε ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ για να διώξετε κάθε ίχνος θυμού.
 
Έτσι κι εγώ…
και καθώς είδα τον ουρανό να πέφτει…
έσκυψα για να γλυτώσω την κουτσή την κεφαλή…
και απ’ του τυφλού την πέτρα.
 
Είναι στιγμές πετροβολούν
της γνώσης τα αστέρια
μα στέκομαι κι αχολογώ,
τους τάζω νια χουνέρια.
 
Και πάλι πίσω θα γυρνώ
θα φέρνω νέα γνώση
θα ΄ναι καθαρια συγγραφή
κι όχι κοκόρου κρόσι.
 
Μα γέλιο πια δεν θα ΄χετε
κι οι μαντινάδες λίγες,
του Γιώργη τα καμώματα,
προσέχετε τις μύγες.
 
Ξέχασα τώρα την αρχή,
κουτσαίνει το τακούνι,
που έσπασε απ την κουτσήν (=κορίτσι)
με τ’ όμορφο πηγούνι.
 
Μα κάποιος πάνω σκόνταψε,
το βρίζει το ρημάδι,
το πέταξε στο πιο βαθύ,
του σκότους το πηγάδι.
 
Εκεί που βγήκε ο ουρανός,
τον έκρυψε η νεφέλη,
το κύμα σαν εσάλεψε,
στο κάτοπτρο η γέλη.
 
Έτσι κι ο Γιώργης χαιρετά
και φεύγει από τον χώρο,
στου Μάη κάπου τα μισά
θα κόψει κάθε λώρο.
 
Πριν κλείσω θέλω να διευκρινίσω το αλληγορικό του τακουνιού και του ουρανού από τους στίχους μου που διαγράφηκαν ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ τους οποίους ήθελα στη συνέχεια να αναδημοσιεύσω εδώ στον χώρο μου εμλουτισμένους και με χιουμοριστική διάθεση στολισμένους.
 
Ο ουρανός που έπεσε… είναι ο εξυψούμενος εαυτός που οδηγήθηκε στην ταπείνωση.
 
Το τακούνι… είναι το στήριγμα που κρατούσε ψηλά τον εξυψούμενο εαυτό ,το οποίο έσπασε και άρχισε να υπάρχει ένα ανεβοκατέβασμα από την ταπείνωση στην αυτοεξύψωση.
 
Αυτός που σκόνταψε στο τακούνι και κουτσάθηκε… είναι αυτός που είδε την ταπείνωση στο άτομο που αυτοεξυψώθηκε και μη αναγνωρίζοντας την εσώτερη ταπείνωση άρχισε να κουτσαίνει δηλαδή να τραυλίζει από το γεγονός της ταπείνωσης ενός ανθρώπου που ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΣΟ ΤΑΠΕΙΝΟΜΕΝΟ.
 
Τα παραπάνω αποτελούν στίγμα για να οριστεί η ΑΔΥΝΑΜΙΑ ορισμένων να καθορίσουν την πραγματική σημασία των στίχων οποιουδήποτε στιχουργού την αφετηρία της σκέψης του οποίου ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ να γνωρίζουν.
 
 
Καλό βράδυ να έχετε όλοι σας.
 

11 Σχόλια to “Η πτώση είναι τ΄ουρανού, κουτσαίνει το τακούνι.”

  1. ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΙΤΛΟ ΕΧΕΙΣ………….ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΟΛΥ ΓΜΑΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ…….!!!!!!!!!……..ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΩ ΓΙΩΡΓΗ….!!!!!!!!!………..ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ…με χαμογελο..!!!!!!……………(να περνας καλα..σε οτι αποφασεις και να παρεις-εχει γεμισει ο τοπος σκουρια)

  2. χμμμ…τακα τακα τα τακουνακια στο τσιμεντο στα πλακακια…μια ομαδα ανθρωπων φορωντας τακουνιαμαζευτηκαν να δυιλισουν τον κωνωπαφιλοσοφοι ηταν εκεινοι που τους κρεμονταν η γλωσσα και ειχαν το ενα ποδι υψωμενομιας κιοποτε ενας κωλος εμπαινε στην περιοχη τουςεπρεπε να αποφασισουν μεσα σε ενα κλασμα δευτερολεπτουαν θα τον κλωτσησουν ή αν θα τον γλυψουν…ακεραιοτηςσυνεπειαωριμοτης…ολες αυτες τις ιδιοτητες ειναι ευκολοτερο να τις καταλαβεις απο αποσταση…για αυτο μεινε ασυγκινητος και μην προτρεχεις σε εκδηλωσεις και δηλωσεις οργης συγκαλυμμενης….πωπω τι ειπα παλι!καλο βραδακι Γιωργη!

  3. Γιώργης Says:

    Υποκλίνομαι εμπρός στη σοφία των λόγων σου καλή μου Κατ…Κατ…Κατ…Κατ… ΦΤΟΥ μώ την πίστης απορεσμέντσο πεε το… katabran.Φυσικά η υπόκλιση γίνεται με κεκαλυμένα τα οπίσθια υπό του τείχους του διαδυκτίου… όχι ΚΛΩΤΣΑ ΜΕ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ.Η διδασκαλία της ταπεινότητας συχνά γίνεται διαμέσω αλλοπρόσαλλων οδών και όπως ΕΛΑΣΧΙΣΤΟΙ γνωρίζουν. Αυτό έγινε πολλές φορές μέχρι σήμερα και μέσα από αυτήν την σελίδα με ένα τρόπο ο οποίος δεν γίνεται εύκολα αντιληπτός και ο οποίος είναι αίτιος …για μεγάλες εμπάθειες από άτομα τα οποία ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να δουν τον κώνοπα του ψεύδους που τους ΚΑΤΑΓΡΩΓΕΙ τις γνώσεις που με ΧΙΛΙΑ ΖΟΡΙΑ μαζεύουν σπυρί στο σπυρί… αλλά ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ αυτοί οι σπόροι να παράγουν φυτά που θα φέρουν καρπούς… κάποτε στο μέλλον.

  4. Καλό βράδυ Γιώργη.Ο Φρόιντ ανακάλυψε την ψυχολογία και ξέρεις τον κορόιδευαν οι υπόλοιποι αδαής…Καιρός λοιπόν να καταθέσεις και τις δικές σου μελέτες επάνω στην ψυχολογία…Μια που ήδη έχεις παρουσιάσει τους δικούς σου ορισμούς για το αίσθημα και το συναίσθημα? Δεν βαριέσαι στην αρχή μπορεί να μην τις δουν με καλό μάτι…Ξέρεις είναι και η ζήλεια στη μέση μετά όμως….Θα γίνεις διάσημος.Τελικά μου αρέσει να με κάνεις ανάρτηση.Σε ευχαριστώ.Να είσαι πάντα χαρούμενος, φωτεινός, δημιουργικός. Άννα

  5. Γιώργης Says:

    Ρίξε μια ματιά στην ψυχολογία που διδάχθηκε το έτος 1986 στα Γενικά Λύκεια. Θα δεις ότι εκεί βρίσκεται ο ορισμός του αισθήματος και του συναισθήματος καλή μου Άννα και ειναι Ο ΙΔΙΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ με αυτόν που έδωσα εδώ ο οποίος ΣΦΙΖΕΙ ΛΟΓΙΚΗΣ και ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. Στα πανεπιστήμια του εξωτερικού ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ να ορίσουν τόσο καλά τις έννοιες γιατί η Αγγλική γλώσσα είναι ΠΑΜΦΤΩΧΗ λεκτικά και δανείζεται ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ λέξεις από την Ελληνική. Βλέπεις μερικές φορές οι επιστήμες πάνε ΕΜΠΡΟΣ αλλά η ψυχολογία ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ διδάσκεται με βήματα προς τα πίσω και αυτό γιατί οι ΑΝΙΔΕΟΙ ΨΥΧΗΣ διδάσκουν ψυχολογία. Αυτό το διαπίστωσα από συζητήσεις με καθηγητές ψυχολογίας αλλά και από φοιτητές που διδάσκονται ψυχολογία οι οποίοι έχουν ΑΝΟΙΧΤΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟΥΣ.Με κατηγόρησες σε προσωπική μας επικοινωνία ότι έχω εμπάθεια μαζί σου. ΔΙΕΓΡΑΨΕΣ στίχους μου χιουμοριστικούς ΑΝΕΥ ΛΟΓΟΥ και ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ποιος από τους δυο μας έχει εμπάθεια με τον άλλο. ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ δεν θα αφήσω άλλη φορά χιουμοριστικά σχόλια στον χώρο σου ούτε και στίχους.Καλό σου βράδυ.

  6. Γιώργης Says:

    Ο Φρόϋντ ήταν ένας επιστήμονας ψυχολογίας αλλά οι αρχαίοι Έλληνες ήταν αυτοί που ΠΡΩΤΟΙ μελέτησαν την ψυχή και μάλιστα ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΑ από κάτι σύγχρονους. Αυτά για να βάλουμε τα πράγματα στην θέση τους σχετικά με το ποιος ανακάλυψε την ψυχολογία.Οι αρχαίοι έλεγαν ότι η γνώση αποκτιέται δια της μελέτης.

  7. Βρε Γιώργη μου ξεκόλλα…Κι εγώ για χιούμορ τους διέγραψα…χιχιχιχιχιΠως θα μου έκανες αλλιώς ανάρτηση; Α ξέχασα να σου πω για να το γράψεις προσεχώς ο Φρόιντ για δέκα χρόνια λόγο έρευνας ήταν και χρήστης ουσιών!!! Άντε καλό βράδυ.Άννα

  8. Γιώργης Says:

    Μην με προκαλείς καλή μου Άννα. ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι δεν ήταν αστείο. ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΑ ΟΝΟΜΑ και εσύ ήρθες και ΚΑΡΦΩΘΗΚΕΣ μόνη σου.Ο Φρόϋντ ήταν αυτός που ήταν και το έργο του ΔΕΙΧΝΕΙ την αξία του.

  9. Γεια σου και πάλι Γιώργη.Δεν μου αρέσουν οι υπεκφυγές και τα μισόλογα…Μου αρέσουν και τα ιστολογικά σου θέματα που αναρτείς για μένα…Ε, λίγο χιούμορ δεν βλάπτει….Καληνύχτα συνοδοιπόρε.Άννα

  10. ..~φτού γμτ!!!! το \’εχασα το επεισόδιο!!!.. ατυχία… ..δεν πειράζει ..υγεία πάνω απο όλα.. ..καλο βράδυ γιώργη κι ευαριστώ για τις συμβουλες στο ψάρεμα.. θα προσπαθήσω να τα κάνω πράξη!.. εν καιρό.. νέος στο άθλημα γαρ!.. ..όσο για τους υπόλοιπους σχολιαστες!~ζομενούς κτλ..τκλ.. ..τα λέμε παίδες και κορασίδες την εκτίμηση μου σε όλους!.. φιλικά.. john

  11. πολυ ωραιο ο ποιημα αυτο. . . μου αρεσε και αυτο που ειπες για τους πτυχιουχους και τους δασκαλους τους και τους τρελλο-δηθεν-ψυχολογους. . . . συμφωνω. .. βεβαια υπαρχουν δασκαλοι που ειναι σωας τας φρενας και εχω συναντησει κανα δυο πουο ενας μετα απο διαμαχη με το εκπεδευτικο το συστημα το ιδιο που δεν τον αφηνε να διδαξει οπως ηθελε και οπως η πραγματικη φυση της διδασκαλιαςαπαιτει , σταματησε απο καθηγητης πια. . . το εκπεδευτικο συστημα το ιδιο ειναι σαθρο και ανελεητο με τους μαθητας του. . . μας γεμιζουν απο την παιδικη μας ηλικια ενα καρο αγχη για τις εξετασεις και το κεφαλι μας με αχρηστες γνωσεις οι πιο πολλες για να ειμαστε μια ζωη θυματα και λαουτζικος του καθε πικραμενου εγωιστη φαταουλα ανικανοποιητου παμπλουτου η\’ πολιτικου υποχειριο. . . ενα σχεδιο βασισμενο στην κατακερματιση του ανθρωπινου ειδους ειναι τα σχολεια και το εκπεδευτικο αυτο συστημα που κυριαρχει ως υποχρεωτικο κιολας. . . ! η γνωση απο μονη της δεν ειναι κακη ουτε καλη. . . η διαχειρηση της και το που και πως θα δωθει ειναι το θεμα. . . και το ποτε. . . τα παιδια απαγορευεται ρητως και κατηγορηματικως σε μικρες ηλικιες να γεμιζουν αγχη και γνωσεις παπαγαλιες αχρηστες. . . μια γλωσσα και λιγα μαθηματικα ειναι καλα και φτανουν κατα πολυ. . . η παιδεια ειναι ολο το ζητουμενο. . . δεν εχουμε πια παιδια στα σχολεια μας . . μονο εκπεδευση για καποια δουλεια (δουλει\’α) αργοτερα αν δεν γινουμε πρεζακιδες με ολα αυτα που μας φωρτωνουν. . . . χα χα χα. . . τα παιδια περα απο τη γλωσσα τους (χωρις συντακτικα και βλακειες) και περα απο τα μαθηματικα . . . . αλλα δυο ειναι που μπορουν να ασχολουνται. . . γυμναστικη φουλ και μουσικη. . . τιποα αλλο σε μικρες . . . και πανω απο ολα το παιδι θελει και πρεπει να παιζει. . . !!!!! αυτα ειναι τα πιο βασικα να μαθει και να κανει . . και μεσα απο αυτα να διδασκεται την παιδεια . . την αληθεια. . . την αγαπη. . . την δικαιοσυνη. . . και λοιπα. . .μετα αυτο θα δειξει το ενδιαφερον του στο προς τα που κλεινει για να μαθει και κατι παραπανω . . . και ετσι μπορει οντως να βγει ενας ΓΙΑΤΡΟΣ αληθινος πχ. . . ενας ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ απιαστος. . . ενας καταπληκτικος ΔΑΣΚΑΛΟΣ. . . δεν θα ειναι λιγοι αλλα ουτε και μαζα ολοι αυτοι που θα σπουδασουν πραγματικα . . . θα ειναι αρκετοι και επιπλεον ΑΝΘΡΩΠΟΙ και οχι λαμογια. . . ! ποσοι γιατροι και παπαδες και οτιδηποτε αλλα επαγγελματα ανθρωποι δεν ειναι παιδεραστες? ποσοι δασκαλοι πιαστηκαν να ασεγουν σε παιδια? και ποσα αλλα ακομα συμβαινουν τραγικα? ψυχολογοι της πλακας που σε φαρμακωνουν δηθεν για να γινει η ψυχη καλα? ειναι δυνατον? ειμαστε οσο μακραν απο την αληθινη γνωση. . . . την παιδεια. . . ! δεν φταινε ουτε αυτοι οι κακως-δασκαλοι. . οι κακως ψυχιατροι. . κλπ. . . φταιει ολο αυτο το συστημα μαζι. . . οι γονεις που επετρεψαν να διαχτει σε αυτα τα σχολεια. . . οι καθηγητες που τους διδαξαν. . κλπ. . . και τους γονεις καποιος τους διδαξε και τους καθηγητες αυτους το ιδιο. .. . δεν φταιει κανεις και ολοι. . . . το θεμα δεν ειναι ποιος φταιει. . αν και θα ηθελα να μαθω . . . το θεμα ειναι τωρα τι γινεται? και τωρα ακομα και χειροτερα γινονται. . . ! ασε τις τηλεορασεις. . .ασε τις μοδες . . ασε τα τραγουδια τα ντιριντιρι που σου χαζευουν το μυαλλο και παει λεγοντας. .. . σαν σχεδιο μοιαζει να ειναι ολο αυτο καποιων που μας θελουν να ειμαστε ζωα. . . αλλα δεν το γνωριζω. . καλλιστα θα μπορουσε να ειναι και κατι αλλο. . . οπως απλα ο ξεπεσμος ο πανανθρωπινος. . . τωρα τι κανουμε? πως να κανω παιδι αν θελησω? πως να αποφυγω αυτα τα βρωμικα σχολεια να μην του κατακερματισω την ψυχη και το μυαλλο? πως να μην το παω εκει που θα θελει και παιδια αλλα για να παιξει? πρεπει να εχω λευτα σωνει και καλα?που να παω? στα βουνα να μεινω? να μην δει την πραγματικοτητα του κοσμου αυτου απο την αλλη δεν κανει. . . . τι μπλεξιμο ειναι αυτο? τηλεοραση να μη δει ποτε? τιποτα? που να το παω το καιμενο? να σπουδασει που μετα αν θελησει? οχι σιγουρα υπαρχει τροπος να του δωσω τα παντα. . . εως τοτε θα τον βρω. . . δεν υπαρχει περιπτωση. . αλλωστε γνωριζω και αφου γνωιζω τουλαχιστον θα γνωριζει και αυτο το παιδι. . . κατι ειναι και αυτο. . . αλλα για μια καλυτερη ζωη που ονειρευομαι δεν ειναι το τοσο εφικτο. . . τα αυτονοητα ειναι τα πιο αδιανοητα στις μερες μας. . . η επιλλογη εχει καταργηθει. . . και τωρα πολεμος μονο μπορει να γινει για καποιο αυτονοητο. . . και οχι αιτηση . . . γιατι η αιτηση προυποθετει να υπαρχει και ελπιδα επιλλογης . . . και εδω δεν υπαρχει. . . εχει καταργηθει . . οποιος την θελησει την επιλλογη πρεπει να την φτιαξει μονος του. . . ετσι κι\’εγω οταν ερει η ωρα θα πολεμησω να φτιαξω μονη μου την επιλογη μου και τις επιλλογες του παιδιου η\’ παιδιων μου. . . αυτες θα ειναι σιγουρα μια παιδεια. . . μετα δεν ξερω. . . μετα ισως να μην χρειαζεται. . . ισως και να βρουν μονα τους τις δικες τους επιλλογες να φτιαξουν. . . αφου θα εχουν οπλο την παιδεια και την αληθεια του εαυτου τους , την αγαπη και μια γεματη ζωη. .. . αν η γη δεν βουλιαξει απο τις ανοησιες επιστημονων και βιομηχανων και λαδωμενων ηλιθιων. . . αν προλαβουμε αυτη τη ζωη. . . αχ. . . ξεσκασα. . . Γιωργη μου. . . αλλα δεν μου περασε το γινατι μου για μια αλλαγη. . . να εισαι καλα. . . φιλια.

Σχολιάστε