Η παιδική ψυχολογία βρίσκεται σε βρεφικό στάδιο.

Με εμφανή την σημερινή μου ακεφιά θα καταχωρήσω λίγα στοιχεία ψυχολογίας που αφορούν την παιδική ψυχολογία η οποία είναι ΑΚΡΩΣ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗ σε πολλά βιβλία ψυχολογίας. Μελετώντας ότι έχει πέσει στα χέρια μου, από αγωνία να καταφέρω να είμαι έτοιμος σε γνωστικό επίπεδο για να μεγαλώσω ένα πιθανά επερχόμενο παιδί ,έπεσαν στα χέρια μου πάρα πολλά συγράμματα τα οποία κυριολεκτικά τα αποκαλώ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Θα εξηγήσω ένα μέρος μόνο και παρακαλώ το κείμενο αυτό να μεταφερθεί στους καθηγητές ψυχολογίας για περαιτέρω συζήτηση στα αμφιθέατρα των σχολών ψυχολογίας. Υπάρχει κάποιο μικρό ενδεχόμενο να επανέλθω ,αν και ξέρω ότι ουσιαστική και επικοδομητική συζήτηση δεν θα γίνει ούτε στον χώρο μου αλλά ούτε και σε κάποιο αμφιθέτρο. Θα ήθελα να προβληματιστούν οι αυριανοί ψυχολόγοι και να αρχίσουν να αντιμετωπίζουν τα παιδιά ως παιδιά και όχι ως ασθενείς.
 
Η αφορμή δόθηκε από την ιδιαίτερα αγαπητή σε εμένα Άνιμα, η οποία έχει παρουσιάσει μια απίστευτα μεγάλη στοχαστικότητα σε κάποια παλαιότερη δημοσίευση δική μου. Ο στοχαστικός νους για εμένα είναι ζητούμενο σε ανθρώπους που θα καταδεχθούν να συζητήσουν μαζί μου. Οι στείρα αρνητές και οι στείρα αποδέκτες όσων παρατίθενται, μου προκαλούν εκνευρισμούς απλά γιατί ξέρω ότι θα χάσω τον χρόνο μου. Αυτή είναι και η αιτία της σημερινής μου ακεφιάς. Θέλω την τεκμηρίωση του λόγου για ένα επικοδομητικό διάλογο και παρατηρήθηκε στο παρελθόν να κατηγορηθώ ως αρνητής συζήτησης από άτομα που ΣΤΕΙΡΑ ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ όσα παρέθεσα παρά το γεγονός ότι υπήρχε ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΟΣ λόγος από εμένα.
 
Ας προχωρήσω στο θέμα.
Στα πλαίσια της διδασκαλίας ψυχολογίας και μελέτης του ψυχισμού των παιδιών παρατήρησα από τα εφηβικά μου ακόμη χρόνια να σχολιάζονται στοιχεία τα οποία είναι στοιχεία ΑΠΕΙΡΩΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ και να ανάγονται ως πιθανοί κίνδυνοι προβληματικών παιδιών. Ο ψυχισμός των παιδιών που ΠΡΕΠΕΙ να μελετάται και να εγγίζετε είναι η εσωστρέφεια ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ. Η υπερκινητικότητα και οι συμπεριφορές είναι ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ επίκτητα χαρακτηριστικά τα οποία είναι επόμενο να αποκτηθούν από τα παιδιά γονέων που φέρουν αυτά τα χαρακτηριστικά. Οι σχετικές ομοιότητες συμπεριφορών έχουν αναχθεί από ένα ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ στατιστικό ΨΕΜΑ σε κληρονομικότητα η οποία δεν υφίσταται. Θα αναλύσω περισσότερο παρακάτω.
 
Η αναφορά μου αυτή στην στατιστική ανάλυση των παιδιών που ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ θα μιμηθούν συμπεριφορές των γονέων τους δείχνει το μέγεθος του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ ΛΑΘΟΥΣ στο οποίο οδηγούνται οι ψυχολόγοι που ΞΕΧΝΟΥΝ τον στροιχειώδη κανόνα που ορίζει ένα χαρακτηριστικό ως επίκτητο ή κληρονομικό. Τα δύο σχόλια που άφησα στον χώρο της φίλης μου Άνιμα αποτελούν επιπλέον αιτιολογήσεις και ανάλυση μιας θεωρίας που παρουσιάστηκε εκεί και εμπεριέχει το ΣΚΟΥΠΙΔΙ= ΨΕΥΔΟΣ που προέκυψε από μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΝΟΗΤΗ στατιστική έρευνα. 
 
Αν παρακολουθήσει κανείς τα μωρά θα δεί ότι ΜΙΜΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ τις συμπεριφορές που τους γίνονται αντιληπτές και έτσι είναι αυτονόητο ότι αυτές ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΤΗΤΕΣ αφού αυτές μπορεί να είναι ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΘΕΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ από τους οποίους ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΟΡΙΣΤΕΙ κληρονομικότητα.
 
Η κληρονομικότητα ορίζεται σωστά σε κάποιες περιπτώσεις εγκεφαλικών ασθενειών μερικές από τις οποίες περιέγραψα στον χώρο της φίλης μου Άνιμα. Δεν θέλω να επεκταθώ στο φαινόμενο αυτό αλλά να μπω σε βαθύτερες έννοιες παιδικής ψυχολογίας.
 
Η εσωστρέφεια είναι στοιχείο παιδιών που ζουν καταστάσεις οικογενειακών προβλημάτων που οφείλονται σε ΚΑΚΙΣΤΕΣ συμπεριφορές γονέων που δεν είναι απαραίτητα στοιχείο βίας στην οικογένεια αν και πολλοί ψυχολόγοι είναι το πρώτο που θα ερευνήσουν. Συχνά υπάρχει στέρηση αγάπης η οποία προκύπτει από τον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο των γονέων ή από την ζήλεια προς κάποιο μικρότερο αδερφάκι. Αναφέρω μόνο δυο μικρά παραδείγματα, αφού η εσωστρέφεια μπορεί να καλλιεργηθεί ακόμη περισσότερο από το ίδιο το παιδί όταν πληγώνεται η ευαίσθητη ψυχούλα του από ΚΑΚΙΣΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ συμμαθητών αλλά ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ των δασκάλων.
 
Θα φύγω από την λεπτή ανάλυση αυτή και θα προχωρήσω στα αίτια τα οποία με ανάγκασαν να ορίσω ως βρεφική την παιδική ψυχολογία.
 
Σε παλαιότερες αναρτήσεις μου σας παρουσίασα την Κλίμακα της αγάπης ή της Ορθοδοξίας. Αν αυτά τα στοιχεία που αναλύονται σε αυτήν καλλιεργηθούν σωστά στο παιδί τότε θα προκύψει ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΝΑΤΟ και ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ πλάσμα το οποίο ΘΑ ΑΓΑΠΑ σε απίστευτα μεγάλο βαθμό ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΓΩΝΕΤΑΙ. Για να κατανοηθεί το επίπεδο στο οποίο αναφέρομαι πρέπει να γίνει κατανοητή η Κλίμακα και αυτό δεν έχει παρατηρηθεί από εμένα να αναπτύσσεται ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟ σε βιβλία ψυχολογίας μερικά από τα οποία διδάσκουν εξαιρετικά σημαντικές μέθοδες ανάπτυξης ενός ανώτερου ψυχισμού.
 
Αν στο μωρό ακόμη διδάξεις να σβήσει την ζήλεια του, τότε έχεις εξαλείψει μια μορφή κακού από την ψυχή του. Αν στο μωρό ακόμη διδάξεις να σβήσει τον εγωισμό του μαθαίνοντάς του να μοιράζεται όσα έχει θα μάθει αυτό να αποδίδει το καλό και να μην εχθεύεται τον διπλανό του επειδή π.χ. του πήρε την γομολάστιχα. Αν στο μωρό ακόμη του μάθεις την ήττα και την αγωνιστικότητα τότε θα μάθει αυτόματα την μετριοφροσύνη και θα την ανάγει σταδιακά σε ταπεινότητα. Αυτά τα λίγα περιληπτικά ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ στα παιδιά από την οικογένεια και τα ωθούν σε εχθρικές διαθέσεις ή σε εσωστρέφειες που συχνά και κάτω από εξαιρετικά δύσκολες κατασάσες οδηγούν σε αυτοκτονίες.
 
Εδώ κάπου θέλω να προσθέσω το πρόβλημα που προκύπτει από κάκιστη την αντιμετώπιση των παιδιών που έχουν κάποιες σωματικές αναπηρίες. Συχνά η εσωστρέφεια προκαλείται από τα αίτια αυτά.
 
Εδώ κάπου θέλω να κλείσω την αναφορά μου με την ΑΠΟΔΕΙΞΗ της βρεφικότητας της παιδικής ψυχολογίας.
 
Η καλή μου φίλη Άνιμα παρουσίασε μερικές μόνο από τις εγκεφαλικές ουσίες που η κίνηση και ο μετασχηματισμός τους αποτελούν μερικά από τα αίτια αννοιών και ασθενειών. Υπάρχουν και άλλες ουσίες που στο παιδί δεν έχει παρατηρηθεί η ύπαρξη αυτών κατά τα πρώτα στάδια ανάπτυξης σύμφωνα με μια έρευνα που διάβασα σε πρόχειρη εκτύπωση ενός φίλου μου, που το μετέφρασε από προσωπική αλληλογραφία που έχει με μια ομάδα γιατρών η οποία του ζήτησε να κάνει μια έρευνα γονιδιακής φύσεως. Η ομάδα αυτή παρατήρησε ότι στα παιδιά δεν παράγονται κάποιες από τις λεγόμενες εγκεφαλικές ουσίες οι οποίες αναφέρθηκαν από την φίλη Άνιμα. Παρατήρησαν ότι αυτή η ουσία που το όνομα της οποίας δεν συγκράτησα και εμπεριέχεται στις σοκολάτες ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ από τον εγκέφαλο παιδιών μέχρι την ηλικία των 12 και για ορισμένα παιδιά μέχρι την ηλικία των 15 ετών. Ο φίλος μου αυτός έχει αναλάβει σαν Μοριακός Βιολόγος την έρευνα που του ανατέθηκε για άλλο πρόβλημα καρκινικής φύσεως σε ένα σπάνιο φαινόμενο που μελετάται από την ίδια ομάδα η οποία τον ενημέρωσε φιλικά για τα αποτελέσματα άλλης έρευνας στην οποία του ζητήθηκε να συμμετέχει στο μέλλον.
 
Πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει μια έρευνα η οποία αναζήτησε το αίτιο της αδυναμίας στις σοκολάτες των παιδιών. Είναι φανερό ότι ένστικτα που έχουν να κάνουν με την επιβίωση του ανθρώπου έχουν δοθεί από τον Θεό και τα παιδιά έχουν αδυναμία στις σοκολάτες ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ από τα υπόλοιπα γλυκά. Ανάλογα υπάρχει προδιάθεση φια κάποιες απαραίτητες τροφές αν και δεν είναι αρεστές στις εγκύους μητέρες οι οποίες πρέπει να λάβουν συστατικά απαραίτητα από τροφές κατα την εγκυμοσύνη τους.
 
Αυτά τα λίγα θέλω καταχωρήσω για το πολύ δύσκολο και πολύπλοκο θέμα που προσπάθησε η φίλη μας να αναλύσει παρουσιάζοντας μια έρευνα η οποία υπάρχει στην βιβλιογραφεία αλλά έχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ και ΤΡΑΓΙΚΑ παραπλανητικά λάθη που αφορούν την γονιδιακή αναφορά σε κληρονομικότητες που ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ, σε ένα φαινόμενο που η κληρονομικότητα είναι αίτια για ορισμένες περιπτώσεις παρατήρησης του φαινομένου που αναλύθηκε.
 
12 Σχόλια to “Η παιδική ψυχολογία βρίσκεται σε βρεφικό στάδιο.”

  1. Αλέξανδρος Says:

    ο καθένας μας έχει το δικαίωμα να λέει αυά που πιστεύει….
    αλλά είναι άδικο να θεωρεί ότι μόνον αυτός έχει δίκιο….
    καληνύχτα φίλε μου

  2. Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε μου. Παρουσιάζεσαι ως στείρος αρνητής.
     
    Έχω δίκιο ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ αφού ΥΠΑΡΧΟΥΝ ιατρικές έρευνες που ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΝΟΥΝ.
     
    Δεν θεώρησα ΠΟΤΕ τον εαυτό μου αλάνθαστο και ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ αν δεν έχω ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΕΙΣ ΛΟΓΟΥ. Αντίθετα θέλουν ΠΟΛΛΟΙ να πείσουν ΜΕ ΤΟ ΤΙΠΟΤΑ.
     
    Παρακαλώ λοιπόν για τεκμηρίωση πιθανού ψεύδους μου ή λάθους που εμπεριέχεται εδώ. Η αδυναμία κατανόησης του λόγου δείχνει την επιφανιακότητα ανάγνωσης και σας παρακαλώ πριν με κατηγορήσετε άλλη φορά να σκεφτείτε την πιθανότητα να μην έχετε κατανοήσει καλά τα γραφόμενα.
     
    Παρακαλώ λοιπόν για τεκμηριώσεις λόγου και παρουσίαση επιχειρημάτων που να στέκουν πριν κατηγορηθώ ως άτομο που θεωρεί ότι έχει πάντα δίκιο αφού αυτό ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ στην πραγματικότητα. ΠΟΤΕ δεν παρουσιάστηκα ως το άτομο που τα γνωρίζει όλα και ΠΟΤΕ δεν ανέφερα ότι όλα όσα σας παρουσιάζω είναι απόλύτως σωστά. Σαν άνθρωπος που είμαι μπορεί ΒΕΒΑΙΟΤΑΤΑ να λανθάνω αλλά ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΩ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ.
     
     
     

  3. Γεια σου Γιωργη!Πολυ ομορφο πρεπει να ναι το κειμενακι ετουτο αλλα δυστηχως δεν το σηκωνω τουλαχιστον για αποψε..αυριο ελπιζω  να και καλυτερα..να μου το φυλλαξεις ε!!Καλο σου βραδυ!

  4. Καλημέρα φίλε ΧΙΓΙΩΡΓΗ και καλό μήνα.
    Είναι όντως πολλά αυτά που γράφεις, δέν έχω χρόνο να τα διαβάσω όλα,
    αλλα θα τα διαβάσω αργότερα, σου το υπόσχομαι.
     

  5. Γιώργη μου με συγχωρείς, αλλά εγώ δεν μίλησα για άννοια. Για άλλο πράγμα μιλάω εγώ και για άλλο εσύ και αυτό μου δείχνει ότι μάλλον εσύ δεν διαβάζεις προσεκτικά τα γραφόμενά μου. Δεν θα συμμετάσχω άλλο στις θεωρίες αυτές, γιατί ό,τι είχα να πω το είπα. Όποιος θέλει να καταλάβει τι γράφω θα καταλάβει. Όποιος θέλει να μιλάει για άννοια και για εσωστρέφεια, ενώ εγώ μίλησα για την Διαταραχή της Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) είναι πρόβλημά του. Αλλά δεν είμαι εγώ αυτή που στείρα αρνείται θεωρίες. Υπάρχουν σωστά στοιχεία σ\’αυτά που αναφέρεις. Ωστόσο, είσαι εκτός θέματος Γιώργη. Αν όντως θέλεις να μιλήσεις με ειδικούς επί του θέματος επικοινώνησε στις ιστοσελιδες που αναφέρω στην καταχώρησή μου. Εγώ, πάντως, σαφώς και θα αντλήσω τις γνώσεις μου από ειδικούς που έχουν σπουδάσει, έχουν αφιερώσει τη ζωή τους, έχουν κάνει μεταπτυχιακά και διατριβές πάνω σ\’αυτό το θέμα και έχουν εργαστεί με παιδιά. Οπωσδήποτε έχεις αναφέρει και σωστά στοιχεία, αλλά σε εντελώς διαφορετικό θεματικό πλαίσιο. Στο ξαναλέω, εγώ μίλησα για Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα, ενώ εσύ μιλάς για άννοια και εσωστρέφεια. Καλημέρα!

  6. Καλή μου Άνιμα
    Εμένα με συγχωρεις αλλά δεν πάσχω από διάσπαση προσοχής και έχω την διαύγεια της σκέψης όταν συζητώ.  Έτσι θα σου σου θυμήσω ότι μίλησες για κληρονομικότητα χαρακτηριστικού το οποίο ΑΠΕΔΕΙΞΑ ότι είναι ΕΠΙΚΤΗΤΟ και αν αναζητήσεις στοιχεία από έρευνες, θα δεις ότι γράφουν ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΑ ότι τα χαρακτηριστικά που μελετήθηκαν παρατηρήθηκε να μεταφέρονται σε παιδιά ΑΚΟΜΗ και από θετούς γονείς. Είναι οι προσθήκες που μπήκαν από καθηγητές που έδωσαν πτυχείο σε ψευτοερευνητρές στατιστικής Αμερικάνικων Πανεπηστημίων οι οποίες αφήνουν ανοιχτά παράθυρα στους έχοντες γνώσεις Γεννετικής να μην αντιδράσουν με τα ΠΑΣΙΦΑΝΕΣΤΑΤΑ σφάλματα των φοιτητών. Το κακό είναι ότι έρχονται στην Ελλάδα και ανακοινώνονται ως ανακαλύψεις από ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΥΣ Δημοσιογράφους οι οποίοι εκ των πραγμάτων δεν είναι σε θέση να ξέρουν τους λόγους της αστάθειας των υποτιθέμενων ανακαλύψεων.
     
    Ο αποπροσανατολισμός της συζήτησης δε με βρίσκει απροετοίμαστο και σε πληροφορώ ότι ανέλυσα βαθύτερα το θέμα της διάσπασης προσοχής. Σου θυμίζω ότι ανέφερες και εσύ τις ασθένειες που είναι μορφές άννοιας και σε παρακαλώ να μην μου λες ότι άλλα λες και άλλα καταλαβαίνω αφού υπάρχουν οι γραφές μας που ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΟΥΝ ότι εγώ κατέχω το θέμα που συζητήθηκε ενώ εσύ έκανες μια αναφορά στην υπερκινητικοτητα την οποία για χατήρι σου ΚΑΙ ΜΟΝΟ θα αναλύσω σε δημοσίευση αργότερα γιανα σου δείξω ότι δεν είμαι αγνοών ψυχολογίας αν και δεν κατέχω όπως και δεν συμπαθώ τους όρους των ψυχολόγων που ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ στην προσπάθεια που κάνουν να αναδειχθεί η χρησιμότητα αυτών ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΤΟΙ για να τα οικονομίσουν από ανίδεους πελάτες. Το φαινόμενο το γνωρίζω πολύ καλά αφού όπως σου είπα είχα εκτενέστερες συζητήσεις με καθηγητή ψυχολογίας ο οποίος δίδασκε σε πανεπιστήμιο και είναι ιδιαίτερα γνωστός και αν θέλεις μπορώ να σου αποκαλύψω ακόμη και το όνομα αυτού, καθώς και την έδρα που κατείχε τότε γιατί σήμερα δεν γνωρίζω αν την κατέχει ακόμη.  
     
    Αργότερα σήμερα και όταν θα έχω χρόνο θα αναλύσω το φαινόμενο της υπερκινητικότητας το οποίο επίσης ανάγον ως ασθένεια οι ψυχολόγοι αν και στην πραγματικότητα είναι ΑΚΡΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ και ΜΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ.

  7. Κ.αλό Μήνα και Κ.υρίως δημιουργικό Χι-Χι Γιώργη μου!!!!
     

  8. Θέλω να κάνω κάποιες παρατηρήσεις.
    1)Αρχικά απευθυνόμενος στο αλεξανδρο του λες εγω εχω δίκιο γιατι αγνώστου ταυτότητος και προελεύσεως ερευνες με δικαιωνουν!Μετα του λες μπορει να κάνω και λάθος.
    2)Μα καλα κανεις τοσο μακρήγορες καταχωρήσεις για μια λεπτομερεια!!;;Εσυ ο ιδιος λες οτι δεν αντιλεγεις στο κυριως θεμα που αναφερεται η ανιμα αλλα στο αν ειναι γονιδιακης προελευσης ή επίκτητης η συγκεκριμένη πάθηση-συμπεριφορά.
    3) Σε πολλα οσα λες εχεις δικιο. Αλλα τα εχεις ανακατέψει ολα μαζι, εκανες μια σαλατα αποψεων, δεν εχεις εναν κυριο αξονα στις καταχωρήσεις σου, αλλα αναφέρεσαι παράλληλα σε διάφορα συγγενευοντα θεματα, αλλα οχι ομοια θεματα.
    4)Έχεις γνωρίσει εσυ ο ίδιος ένα παιδί με ΔΕΠ-Υ? Εγώ έχω γνωρίσει, είναι 23 χρονών τώρα και είναι υπερκινητικός σε αυτήν την ηλικία. Ίσως μπερδεύεσαι όταν λέει η ανιμα υπερκινητικό κάποιον από την λανθασμένη χρησιμοποίηση αυτής της λέξης για τον χαρακτηρισμό άτακτων παιδιών. Το παιδί που λέω είναι πανέξυπνο, ήταν συμμαθητής μου στο σχολείο και ήταν απ\’τους καλύτερους μαθητές. Αλλά τον έβλεπες πολλές φορές να ταρακουνιέται ολόκληρος, όπως ώρες ώρες όλοι μας κουνάμε τα πόδια ή τα χέρια μας νευρικά, αλλά αυτός ταρακουνιόταν ολόκληρος. επίσης όταν συνομιλούσες μαζί του, καταλάβαινες ότι μιλάς με έναν άνθρωπο πανέξυπνο, αλλά καταλάβαινες ότι έχει κάποιο σημαντικό πρόβλημα γιατί ενώ σου μιλούσε κουνούσε τα χέρια του πάνω κάτω, κουνούσε τον κορμό του και ώρες ώρες πήγαινε δεξιά αριστερά μετατοπίζοντας το βάρος του σώματος του. Αυτό εννοεί η ανιμα υπερκινητικός.
    Για να τελειώσω, θέλω να πω ότι συμπεριφορές όπως του ατόμου που αναφέρω δεν μπορεί να είναι επίκτητες από ψυχολογικής άποψης, αλλά ίσως από κάποιον τραυματισμό στον εγκέφαλο, ίσως να είναι και εκ γενετής το πρόβλημα δηλάδη από κάποια λάθος έκφραση του γονιδιόματος, δηλαδή την υπερπαραγωγή κάποιου ενζύμου.
    Αυτά τα άτομα βέβαια σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ως άρρωστοι αλλά ως κανονικά μέλη της κοινωνίας. Αυτό όμως δεν είναι αντίθετο απτο ότι χρειάζονται κάποια ειδική αγωγή για να ξεπεράσουν το πρόβλημα τους.
    Καλό σου βράδυ.
      
     

  9. Καί πάλι εδώ φίλε ΧΙΓΙΩΡΓΗ.
    Ομολογώ ότι δέν μπορώ, ούτε πρέπει, να σχολιάσω την άποψή μου επί του θέματος γιατί δέν είμαι ειδικός.
    Δέν ξέρω αν είναι σωστα αυτά πού λέτε όλοι σας.
    Όμως θεωρώ, ότι τέτοια εξειδικευμένα θέματα πρέπει μόνο ειδικοί να τα λένε.
    Θα μου πείτε τα διαβάσατε κάπου, και ισχύουν όλα αυτά που λέτε αλλά,
     
    ΕΡΩΤΗΣΗ:
    Αν δέν είναι σωστά? Αν μπει ένα παιδί εδώ μέσα και διαβάσει όλα αυτά, κι αν αυτά δέν είναι σωστά, ξέρετε τί κακό του κάνετε?
    Αλήθεια, έχετε σκεφτεί καμμιά φορά φίλοι μου, ότι αυτά που διαβάσατε και μάθατε δέν έχετε το δικαίωμα να τα λέτε γιατί απλά δέν είστε ειδικοί?
     
    ΥΠΟΔΕΙΞΗ 1:
    Όταν αναφέρεστε και αναπτύσσετε τέτοια σοβαρά θέματα να σκέφτεστε πάντα ότι μπορεί έστω και ένα παιδί να μπεί εδώ, να τα διαβάσει και να επηρρεαστεί. Μπορεί να είναι σωστά. Αν όμως δέν είναι? Το παιδί αυτό τί θα γίνει?
     

    ΥΠΟΔΕΙΞΗ 2:
    Όταν αναπτύσσετε τόσο σοβαρά θέματα να γράφετε από κάτω τις πηγές που τα βρήκατε και τα σχετικά links.
     

    ΥΠΟΔΕΙΞΗ 3:
    Να αποφεύγετε να μπαίνετε σε θέματα εξειδικευμένα που ακόμα και οι ειδικοί δέν τολμούν να αναπτύξουν μέσα στο Internet γιατί υπάρχει μεγάλος κίνδυνος παρερμηνείας και δυσμενούς επιρροής προς τους ανθρώπους και ειδικά τα μικρά παιδιά που τους απασχολούν τα θέματα αυτά.
     
    Διατελώ μετά πάσης εκτιμήσεως,
    ο φίλος σας
    ΤΟΜ
     

  10. Συγνώμη που και πάλι γράφω 2η φορά (τόχω κάνει και σε άλλα sites αυτό)
    Θεωρώ απολύτως απαράδεκτο να σβήνουμε απόψεις, βρισίδια κλπ από ανθρώπους που βρίζουν.
    Ο κύριος λόγος ύπαρξης των blog είναι η ελευθερία διακίνησης ιδεών, λόγων, ακόμα και βρωμολόγων.
    Το σχόλιο της ΒΙΚΥ\’S σίγουρα δέν ήταν και πολύ κολακευτικό, όμως δέν θάπρεπε να το διαγράψεις.
    Αυτό σημαίνεο λογοκρισία.
    Θεωρώ ότι ήταν λιγότερο επικίνδυνο απ ότι όλα αυτά που γράφονται εδώ.
     
    Να ξέρεις όμως φίλε μου ΧΙΓΙΩΡΓΗ ότι πολύ σε αγαπώ,
    όταν μιλάς για το Θεό χωρίς φανατισμό, τα πάντα επικροτώ,
    και το σύμβολο της Ελευθερίας
    που έχω στην εικόνα μου,
    θα το υποστηρίζω μέχρι αυτοθυσίας.
     

  11. Ax..Να μαι και γω και επιλελους διαβασα το κειμενο…δεν ξερω το περιμενα πολυ πιο βαρυ μην ρωτησεις γιατι Φιλε  μου και δεν ειχα τις αντοχες να προχωρισω…Χμμ ομορφο κειμενακι η υπερκινιτικοτητα καμια φορα ειναι γλυκια Γιωργη μου πολυ ομορφη "μεγαλωσα" εν μερην 4,5ξαδερφακια μου σκετα διαολακια αλλα τα λατρεψα για αυτο ηταν ειναι και θα ειναι τελεια..Αχ..για αλλου ξεκινσα αλλου βρεθηκα Γιωργη μου σπουδαστικος τα λατρευω αυτα τα διαλοαγγελακια ειναι τρελα..Ισως ειμαι μικρη αλλα αυτα ειναι η ζωη μου αυτα μου δινουν χαρα..Ο Αγγελος μου ο βαφτησιμιος μου 3στα 4 σκετη γλυκα..δεν μιλαει ακομα μα συνενοουμαστε μια χαρουλα ειναι τελιος..Ξαναλεω ναι ειμαι μικρη πολυ ισως θα πουν και "χαζη" τι ξερει…Ειδα οτι μιλας για ενα πιθανο επερχομενο αγγελο..Η ταπεινη μου γνωμη και σκεψη λεει Γιωργη οτι τοτε ακομα και το πιο τελειο βιβλιο να εχεις στα χερια σου και να σου τα λεει ολα αυτα ειμαι συγουρη οτι θα το πεταξεις…γιατι θα σου ειναι αρχιστο..αγαπη θελουν..καλοσυνη..και να τους μιλας σαν μεγαλους οχι σαν μωρα..καταλαβαινουν πολλα περισσοτερα απο αυτα που φανταζεσαι..Σκεψου το…
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!

  12. Επειδή βλέπω ανθρώπους να έρχονται από το google για να αναγνώσουν τα σχετικά τους πληροφορώ ότι αυτή είναι μία περίληψη σύνθεσης από έρευνες και ότι έχω και άλλες σχετικές καταχωρήσεις οι οποίες ολοκληρώνουν τα σχετικά που παρουσίασα εδώ. Επίσης θα πρέπει να ερευνήσουν σε πολλά βιβλία το σχετικό θέμα και έτσι θα κατανοήσουν ότι η ξενόφερτη ΑΝΟΗΣΙΑ περί ΔΕΥΠ/Υ απλά είναι μια λαμθασμένη θεωρία, την οποία υπάρχουν μελετητές που την έχουν διορθωσει ήδη. Απλά δεν θυμάμαι βιβλιογραφία αφού δεν κατέχω βιβλία ψυχολογίας τα οποία δανείστηκα για να διαβάσω και επίσης μερικές αναλύσεις τις έχω διαβάσει από έρευνες που ανακοινώθηκαν σε εφημερίδες.Με λίγα λόγια ΕΡΕΥΝΑΤΕ φίλοι μου και μην αποδέχεστε μια θεωρία απλά επειδή σας διδάχθηκε από ένα βιβλίο. Το βιβλίο αυτό μπορεί να είναι μια θεωρία του παρελθόντος την οποία έχουν ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ κάποιες νέες έρευνες τις οποίες δεν φρόντισαν να μάθουν κάποιοι από τους διδάσκοντες οι οποίοι έμειναν μερικά χρόνια πίσω σετην ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗ γνώση.

Υποβολή απάντησης

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 306 other followers

